– Messen er en viktig del av min markedsføring og salgsstrategi

– Jeg har deltatt på messen hvert år siden oppstarten. Det gir forutsigbarhet for kunder og leverandører, som vet at de treffer meg her og kan se produktene mine, forteller Linn Fiskerud, daglig leder i Fiskerud Brands AS.

Fiskerud Brands AS er et agenturfirma innen interiør, design og livsstil. Selskapet er «fast deltaker» på Oslo Design Fair, som er Norges største innkjøpsmesse innen interiør og design.

Fiskerud forteller at hun er fornøyd med salget på årets messe, men understreker at det viktigste er folkene hun treffer og de langsiktige gevinstene. 

– Deltagelsen er en viktig del av min markedsføring og salgsstrategi. Her treffer vi innkjøpere, journalister, influencere og vi får vist fram nyheter og produktutvalg. Ikke minste så treffer vi også andre leverandører, som jeg liker å kalle kollegaer. Vi deler erfaringer, diskuterer bransjetrender og har mange interessante samtaler, sier Fiskerud.

Viktig å treffe folk igjen
Vare- og handelsmesser har vært nedstengt siden mars 2020 som følgen av pandemien, men er nå gjenåpnet. Det gjør det ekstra gøy å kunne treffes igjen.

– Det aller viktigste for meg nå, er å treffe folk igjen! Det er helt fantastisk å være tilbake til «normalen». Det gir så mye positivitet og entusiasme, forteller Fiskerud.

Her kan du lese mer om Fiskerud Brands.

Om Oslo Design Fair
Oslo Design Fair er Norges største innkjøpsmesse for design- og interiørbransjen. Neste messe arrangeres 26. – 28. januar 2022. Her kan du lese mer om messen.